آموزش خصوصی ورزش ای کیدو کی شین کای

 

سلام و عرض ادب و احترام 

قدرتمندترین و فوق العاده ترین ورزش رزمی جهان،با آی کیدو بر تمامی ورزشهای رزمی غلبه کنید

پیشرفته ترین سبک آی کیدو جهان : آی کیدو کی شین کای

تکمیل کننده تمام سبک های آی کیدو

سبک آی کیدو کی شین کای آخرین و پیشرفته ترین سبک آی کیدو جهان است که برای اولین باردر سال 1375 توسط شیهان محمد شاملو وارد ایران شد ایشان دان 10 از ژاپن داشتند و من شخصا شاگرد ایشان بودم ولی متاسفانه شیهان محمد شاملو پس از چند سال ماندن در ایران وطن را ترک کردند و در کشور سوئد اقامت گزیدند و هم اکنون مشغول تدریس آی کیدو در آن کشور هستند.

 

دوستان علاقمند تهرانی و کرجی پس از هماهنگی

 

می توانند کلاس خود را شروع کنند .

 

علاقمندان به ورزش رزمی و فوق العاده

 

آی کیدو در صورت تمایل به یادگیری این ورزش عالی

 

می توانند همه روزه بجزء روزهای تعطیل از ساعت9

 

صبح الی6 بعد از ظهر با شماره زیر تماس بگیرند.

 دوستان گرامی لطفا مسیج ندهید فقط تماس بگیرید به مسیج ها پاسخ داده نمی شود با تشکر.


شماره تماس :

 

آموزش برای خانمها توسط  مربی خانم و آموزش برای

 

آقایان توسط بهترین مربی آقا در ایران انجام می شود.

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

Farzan
ساعت6:58---1 مرداد 1394
سلام

سن سی من هم مثل بقیه خواستم از زحمات شما تشکر کنم


فرشاد
ساعت6:52---1 مرداد 1394
سلام

شی هان خیلی ممنون بابت همه تمرینات خوبی که می گذارید


مهدی
ساعت6:34---1 مرداد 1394
سلام استاد عزیز

بچه ها همه را خوب گفتید اول از استاد تشکر می کنم دوم به نظرم قیمت کلاس هم عالیه من خودم قبلا پیش چند تا استاد دیگر رفتم درخواست دو برابر یا سه برابر این مبلغ را کردند تا خصوصی آموزش بدهند تازه یکم درباره شون تحقیق کردم استادهای درجه یکی هم نبودند ولی استادما واقعا کارش درسته حرف ندارد تو ایران بهترینه زنده باشی استاد


amir
ساعت6:28---1 مرداد 1394

سلام

استاد خواستم تو سایتتان هم گفته باشم واقعا شما بهترین استاد آی کیدو ایران هستید کارتون حرف ندارد امید خدا بتوانم شادگر خوبی برای شما باشم و یک روز مثل شما بشوم



علی
ساعت6:25---1 مرداد 1394
سلام

استاد بابت کلاس آی کیدو متشکر واقعا حرف نداره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: